• ECHOSONDA DEEPER SMART SONAR PRO+

    ECHOSONDA DEEPER SMART SONAR PRO+

  • Kołowrotek Mitchell Mag Pro Extreme

    Kołowrotek Mitchell Mag Pro Extreme

Producenci
Produkt dnia
MULTIPLIKATOR DAIWA LIBERTO PIXY 68L
MULTIPLIKATOR DAIWA LIBERTO PIXY 68L
2 219,00 zł 1 999,00 zł
szt.
MULTIPLIKATOR ELEKTRYCZNY DAIWA TANACOM 500
MULTIPLIKATOR ELEKTRYCZNY DAIWA TANACOM 500
2 599,00 zł 2 339,00 zł
szt.
Reklamacje

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
2. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: teamsamol@gmail.com lub też pisemnie na adres: TEAM SAMOL Krzysztof Samol, ul. Rybnicka 153, 44-100 Gliwice. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go również dostarczyć na powyższy adres.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób.
4. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

 

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego:

1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: teamsamol@gmail.com lub też pisemnie na adres: TEAM SAMOL Krzysztof Samol, ul. Rybnicka 153, 44-100 Gliwice.
2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Usługobiorcę adres, chyba że Usługobiorca poda inny sposób.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl