- Mormyszka ołowiana Jaxon MJ-K17C
- Ciężarek ołowiany z dwoma uszami
- ŻYŁKA DRAGON MAXIMA TROUT & JIG 300M
- Adapter D25 Mivardi montowany do krzesła
- Uchwyt do parasola Mivardi montowany do krzesła
- Mormyszka ołowiana Jaxon MJ-K17S
- Wobler Salmo Slider HPR
- SENSAS 3000 GROS GARDONS 1kg
- SALMO WOBLER BUTCHER HBT
- Linka Berkley NanoFil 125m - biała
- SALMO WOBLER WHACKY VIM
- ŻYŁKA DRAGON MAXIMA MATCH & FEEDER 300M
KOŁOWROTEK DAIWA TDR 4012 QD
Cena regularna:
1 179,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
KOŁOWROTEK DAIWA TDR MATCH & FEEDER 4012 QD
Kołowrotek Daiwa TDR Match & Feeder 4012 QD zapewnia liczne techniczne rozwiązania, które doceni każdy entuzjasta połowu matchowego.
Ekstra duża składana korbka One-Touch jest bardzo wygodna w odsłudze - co często przydaje się w trakcie holu.
Aluminiowy korpus HardBodyZ gwarantuje nieodkształcalne oparcie dla mechanizmu, zwiększając jego żywotność i zapewniając utrzymanie optymalnie płynnej pracy. Różnicę odczujemy szczególnie podczas regularnego łowienia z użyciem ciężkich koszy zanętowych.
Dzięki hamulcowi QD możemy błyskawiczne dostosować się do zmieniających się sytuacji w trakcie holu.
Mechanizm Digigear II gwarantuje spokojną pracę i doskonałe przeniesienie siły w trakcie holu i podczas ściągania zestawu.
Aluminiowa szpula ABS umożliwia odpowiednie odległości wyrzutu.
W komplecie posiada zapasową metalową szpulę.
- Aluminiowy korpus HARDBODYZ®
- 8 Łożysk kulkowych (w tym 1 „CRBB®“)
- AIR ROTOR®
- Przekładnia DIGIGEAR®
- QUICK DRAG system hamulcowy (QD®)
- Blokada obrotów wstecznych Infinite Anti-Reverse®
- Nawój Cross Wrap™ - krzyżowe nawijanie żyłki
- Silent Oscillation System
- Aluminiowa szpula Longcast ABS®
- Aluminiowa szpula zapasowa
- Składana korbka One-Touch
- Kabłąk AIR BAIL®
- Rolka prowadząca Twist Buster® II
- Klips na żyłkę HIP
Charakterystyka kołowrotka Daiwa TDR Match & Feeder 4012 QD:
- Ilość łożysk: 8
- Przełożenie: 4,9:1
- Pojemność szpuli: 0,28 mm / 150 m
- Nawój: 86 cm
- Waga: 395 g
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.