- Mormyszka ołowiana Jaxon MJ-K17C
- Ciężarek ołowiany z dwoma uszami
- ŻYŁKA DRAGON MAXIMA TROUT & JIG 300M
- Adapter D25 Mivardi montowany do krzesła
- Uchwyt do parasola Mivardi montowany do krzesła
- Wobler Salmo Slider HPR
- Mormyszka ołowiana Jaxon MJ-K17S
- SENSAS 3000 GROS GARDONS 1kg
- Linka Berkley NanoFil 125m - biała
- SALMO WOBLER BUTCHER HBT
- ŻYŁKA DRAGON MAXIMA MATCH & FEEDER 300M
- SALMO WOBLER WHACKY VIM
KOŁOWROTEK MITCHELL MAG PRO EXTREME 500
Cena regularna:
837,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
KOŁOWROTEK MITCHELL MAG PRO EXTREME
Kołowrotek Mitchell Mag Pro Extreme jest wynikiem pracy japońskich inżynierów Mitchell. Do jego budowy zastosowano innowacyjne technologie i rozwiązania. Mitchell Mag Pro Extreme jest niezwykle lekkim kołowrotkiem, wszystko poprzez zastosowanie rewolucyjnego magnezowego korpusu, stopu węglowo-aluminiowego przy budowie szpuli oraz tytanowej przekładni.
Kołowrotki Mitchell Mag Pro Extreme są w pełni zabezpieczone przed wodą i wielokrotnie testowane w najbardziej niesprzyjających warunkach.
Dzięki swojej niskiej wadze kołowrotki Mitchell Mag pro Extreme mogą być wykorzystywane do ultra lekkiego spinningu, metody bolońskiej i odległościowej, a także do połowu spod lodu.
Specyfikacja:
- 9 łożysk HPCR + natychmiastowe łożysko oporowe
- Łożyska 3XCR w osi głównej i przekładni
- Super lekki magnezowy korpus i rotor
- Tytanowa przekładnia
- Ultra-lekka wentylowana szpula ze stopu węglowo-aluminiowego
- Tytanowa rolka z systemem Anti-twist
- Płynny i super uszczelniony (podwójnie hermetyczny) hamulec przedni
- Ultra-lekka węglowa korbka
- Aluminiowa szpula zapasowa
Parametry techniczne:
Nazwa | Waga | Przełożenie | Ilość łożysk | Pojemność szpuli |
Mitchell Mag Pro Extreme 200 |
160 g | 5.2:1 | 9 + 1 | 0,18 mm / 110 m |
Mitchell Mag Pro Extreme 500 |
180 g | 5.2:1 | 9 + 1 | 0,20 mm / 200 m |
Mitchell Mag Pro Extreme 1000 |
210 g | 5.2:1 | 9 + 1 | 0,25 mm / 200 m |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.