- Mormyszka ołowiana Jaxon MJ-K17C
- Ciężarek ołowiany z dwoma uszami
- ŻYŁKA DRAGON MAXIMA TROUT & JIG 300M
- Adapter D25 Mivardi montowany do krzesła
- Uchwyt do parasola Mivardi montowany do krzesła
- Wobler Salmo Slider HPR
- Mormyszka ołowiana Jaxon MJ-K17S
- SENSAS 3000 GROS GARDONS 1kg
- SALMO WOBLER BUTCHER HBT
- Linka Berkley NanoFil 125m - biała
- ŻYŁKA DRAGON MAXIMA MATCH & FEEDER 300M
- Ciężarki drop shot 'pałeczki' CP-DR
Multiplikator Abu Garcia Revo ALX - LEFT
Cena regularna:
1 145,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Multiplikator Abu Garcia Revo ALX - LEFT
Multiplikator Abu Garcia Revo ALX został zaprojektowany, aby zapewnić wędkarzom kompaktową wydajność MGX oraz wszechstronność wytrzymałego kołowrotka. Revo® ALX niski profil multiplikatora ma aluminiową ramę dla zwiększenia wytrzymałości, boczne płyty węglowe C6 oraz aluminiowy mechanizm główny zapewniają maksymalną wagę w stosunku do dużej wytrzymałości podczas holu. Łatwo regulowana i bardzo kompaktowa szpula.
Multiplikator Abu Garcia Revo ALX nadaje się do rzucania lekkimi przynętami.
- 8 łożysk HPCR ze stali nierdzewnej + 1 łożysko rolkowe zapewnia zwiększoną ochronę przed korozją
- Rama ze stopu X-Cräftic zapewnia zwiększoną odporność na korozję
- System przeciągania Carbon Matrix zapewnia płynny i spójny opór podczas hamowania
- Konstrukcja szpuli Infini II
- Układ hamulcowy MagTrax zapewnia stały opór hamowania w całym zakresie
- Kompaktowy wygięty uchwyt oraz gwiazda zapewnia bardziej ergonomiczny kształt
- Płaska rączka EVA zapewniają większy komfort i trwałość
- Główny mechanizm aluminiowy zapewnia zmniejszenie masy bez poświęcania trwałości
- Prowadnica liniowa pokryta Ti zmniejsza tarcie i zwiększa trwałość
- Zagłębiona stopa kołowrotka umożliwia bardziej ergonomiczny kształt kołowrotka
Charakterystyka multiplikatora Abu Garcia Revo ALX LEFT:
- Przełożenie: 6.4 : 1
- Ilość łożysk: 8 + 1
- Pojemność szpuli: 105 m / 0,36 mm
- Waga: 155 g
- Max. drag: 7.7 kg
- Wersja: na lewą rękę
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.